Krakowskie EKOtyki już w ten weekend!



O EKOtykach dowiedziałam się już rok temu zaraz po zakończeniu targów (co za pech). W tym roku uznałam, że choć na jedną taką wystawę muszę jechać i będą to właśnie EKOtyki.
Od ponad miesiąca (na oficjalnym fb TU) znani są już wszyscy wystawcy, więc możemy rozglądnąć się w oferowanym asortymencie, a od tego tygodnia administratorzy zasypują nas postami o dostępnych promocjach dla odwiedzających. Nie ma co, oczy mi się zaświeciły widząc tyle dobroci. Naturalne kosmetyki i promocje? No chyba bardziej Was zachęcać do przyjścia nie muszę, prawda? :)

O EKOtykach

Czym w ogóle są te targi? Jak sama nazwa wskazuje, będziemy mieć do czynienia z firmami oferującymi naturalne kosmetyki. 10 marca widzimy się na Krakowskiej ulicy Długiej 72, a tam czekać na nas będą same ekologiczne cuda. Wstęp jest darmowy, jednak szykujcie portfele, bo jestem pewna, że nie będziecie w stanie się oprzeć tylu kosmetykom, które będą dostępne w atrakcyjnych cenach. Startujemy o godzinie 11:00, jednak mamy na spokojnie czas do 18:00, aby wykupić cały interesujący nas asortyment. Będzie czekać na nas 51 wystawców, każdy z nich z ciekawymi, kosmetycznymi propozycjami oraz rabatami dostępnymi tylko dla odwiedzających!

Wiosenna edycja ekotyków zapowiada się fantastycznie. Zainteresowanie nimi z dnia na dzień rośnie, więc mam nadzieję, że wszyscy się pomieścimy.

Co znajdziemy na targach!

Dostępne będą kosmetyki wegańskie, wegetariańskie oraz kosmetyki mineralne. Dla osób, które zakręcone są w temacie naturalnej pielęgnacji będzie to raj na ziemi, bo pod jednym dachem zbiorą się firmy oferujące dla nich same dobrocie. Sama od niedawna coraz bardziej przekonuje się do naturalnej pielęgnacji i o wiele więcej kosmetyków, które używam na co dzień posiada eco atesty. Nie powiem, mam alergiczne wzloty i upadki, jednak coraz lepiej rozumiem potrzeby mojego ciała i cery, dlatego te smarowidła stosuję i mam nadzieję, że na EKOtykach znajdę nowe, pielęgnacyjne perełki.

Targi to idealne miejsce na zakup nowości kosmetycznych nieznanych nam firm z możliwością poznania ich twórców i wypytania "co, czemu i dlaczego?".  Z chęcią z tego skorzystam, dlatego też zrobiłam sobie spis produktów, które chciałabym zakupić.

Jakie mam więc plany na zakupy?

Achae ()
Peeling do ust limonkowy 19,95 zł

Anabelle Minerals ()
Próbki podkładu mineralnego kryjącego/rozświetlającego/matującego 8,90 zł

Asoa ()
Hydrolat z drzewa herbacianego 28 zł
Peeling do twarzy 35 zł

Biolaven ()
Serum przeciwzmarszczkowe 31,69 zł

BodyBoom ()
Peeling kawowy z węglem (oby mieli mini wersję)

Bydgoska wytwórnia mydła ()
Peeling solny brzoskwiniowy 25 zł

Earthnicity ()
Próbki podkłądu mineralnego 5,99 zł

Ecolore ()
Rozświetlacz Nightlight 39,90 zł

Fresh&Natural ()
Relaksujący olejek z lawendą i zieloną herbatą 34,99 zł
Cukrowy peeling do ciała zielona herbata 24,99 zł
Pomarańczowy balsam do ust 9,90 zł

KEJ ()
Olejek eteryczny (lawendowy, pomarańczowy) 5-10 zł

LovinECO ()
Galaretka do demakijażu 28 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła ()
Glinka zielona 15 zł


Na pewno zajrzę jeszcze do Your Natural Side i innych wystawców, może coś jeszcze wpadnie mi w oko. Jak widzicie lista jest dość długa i mimo wszystko mam nadzieję, że uda mi się trochę powstrzymać i wybrać tylko niezbędniki. Cóż jednak począć, jak się jest kosmetycznym freakiem? :)

A Wy byłyście już na jakiś targach kosmetycznych? Jak wrażenia? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

Popularne posty

Copyright © 2014 goodbye September , Blogger